nedjelja, 23. rujna 2012.

Smeđa riža sa dimljenim tofuom

Jednom moja omiljena hrana, sad totalno zapostavljena. Smeđa riža mi je najdraža riža od svih. Basmati je gurmanska ali smeđa riža ostaje kraljica jeseni i jednostavnih jela. Malo sam čak i razočarana što sam ju spremala jer sam htjela isprobati jedno od recepata sa popisa onih koje jedva čeka probati ali nije mi se dalo tražiti. Pa evo, nešto brzinsko, sa stvarima iz hladnjaka:

smeđa riža
dimljeni tofu, naribani
sol
ulje koštica grožđa ili maslac

Smeđu rižu kuhati dok sva voda ne ispari. Omjer riže i vode je 2:1. Dok sam kuhala na stuju trebalo mi je i do sat vremena da skuham rižu, sad na plinu mi je dosta i 20 minuta. Kuha se na srednjoj vatri. Kad je kuhana, doda se malo ulja, sol i dimljeni tofu te dobro izmiješa.

Nema komentara: