srijeda, 5. rujna 2012.

Praline na veganski 2

S tim pralinama petljam već dugo. Opet stiže inspekcija a ja nikako da dobim inspiraciju za punjenje. Probala sam kinder pingui ali neide. Onda, nikako da nabavim kakao maslac u prahu pa me i to bedira. Pa malo imam inspiracije pa malo ne i onda sam morala malo prosurfati netom pa me ni to nije oduševilo. I na kraju sam napravila 3 vrste pralina: 2 koje su sigurno dobre i jednu eksperimentalnu u eksperimentalnom kalupu.Sad se hlade u frigosu. Rezultate postam.

Raffaello punjenje:
3 žlice šećera u prahu
2 žlice kokosovog ulja
1 žlica kokosovog brašna
malo zobenog vrhnja ako je pregusto

Nugat krokant punjenje
1 žlica krokanta od lješnjaka
1 žlica Alnatura Nuss nugat kreme

Speculas punjenje
1 žlica maslaca od preprženih badema
1 žlica sirupa od agave
malo cimeta

 

Nema komentara: