nedjelja, 30. rujna 2012.

Pita sa jabukama i kokosom


Imala sam neke domaće jabuke nešto veće od oraha, naravno nešpricane ni ništa drugo a mušice su mi skoro okupirale stan, pa je vrijeme da ih se riješim. I mušica i jabuka. Također nisam znala kaj sa neuspjelom panna cottom pa sam odlučila preliti preko jabuka kao neka verzija pite sa jabukama i kokosom. A zobeno brašno sam dodala u pirovo jer me oduševilo kako se uklopilo u pizzu.

KORA (short crust pastry)
300 gr brašna od pira
100 gr inegralnog zobenog brašna
1 žličica soli
2 žlice šećera
100 ml suncokretovog ulja ohlađenog
do pola šalice ledene vode (prema potrebi) sa ledom ako treba

PUNJENJE:
oko 80 dkg jabuka (ja imala domaće, veličine oraha)
ostatak panna cotte koji se nije stisnuo (može i kokosovo mlijeko sa šećerom)
2 žlice kokosovog brašna
2 žlice šećera
žlica ulja od koštica grožđa ili maslaca
začini: žličica cimeta, mrvica pimenta, mrvica muškatnog oraščića

Za ovaj recept će se puno koristiti frižider pa bi bilo dobro napraviti mjesta na čitavoj polici da i pekač stane unutra. Kad je to napravljeno može se početi sa pripremom kolača. Izmiješati sve sastojke za koru ali ne rukama nego žlicom ili kuhačom (ja sam žlicom) da se ne zagrijava, tek toliko da je dobro izmiješano. Podijeliti tijesto na dva dijela i ostaviti sat vremena u frižideru. Za to vrijeme pripremiti jabuke na način da se ogule, naribaju te izmiješaju sa šećerom i začinima, te kuhaju na žlici ulja/maslaca jedno 15-20 minuta da sva voda iz njih ispari, dakle zapravo ovisi koliko su brašnaste jabuke. Moje skoro nisu ni imale soka. Ostaviti da se smjesa ohladi. Neuspjela panna cotta se u međuvremenu stisnula do konzistencije vrhnja za kuhanje. U to (1 dcl) sam stavila 2 žlice kokosovog brašna i posvjedočila čudu da se panna cotta ipak pretvorila u panna cottu. Dobro znati za idući put. Zagrijati pećnicu na 180°C. Tijesto izvaditi iz frižidera i jedan dio rukama rasporediti po dnu papira za pečenje u pekaču i stisnuti ga dlanovima u tanko tijesto. Na to staviti ohlađenu smjesu jabukla i izravnati sa žlicom. Na to namazati namaz od panna cotte (isto bi se vjerujem postigno sa kokosovim mlijekom, brašnom i nešto šećera u prahu). Na to rukama trgati ostatak tijesta i stiskati ga u tanke komade i neravnomjerno rasporediti po gornjem sloju. Peći 40 minuta.

Nema komentara: