nedjelja, 13. svibnja 2012.

Zapečena riža sa jabukama i palačinke


Opet nisam kuhala. U subotu. Zato je u nedjelju fino puhalo i puhalo i otpuhalo moje kulinarske sposobnosti. Definitivno se treba držati provjerenih recepatra ako vrijeme nije povoljno. Naime, u subotu sam naumila jesti basmati rižu pa sam ju skuhala...i ostavila. I što sad s njom u nedjelju? Brzo na internet po ideje, i naravno nema ničega jestivoga. Ništa zato, ja sam maher, ja mogu vlastiti izmisliti. I jesam. Hmmmm. Ko voli slatku rižu ili rižu na mlijeku, bit će mu fino. Tko ne voli (ja recimo) onda mu neće.

ZAPEČENA RIŽA SA JABUKAMA
  • 200gr suhe basmati riže skuhati
  • 5 žlica pirea od jabuka
  • 100 ml bademovog mlijeka
  • 5 žlica brašna od pira
  • 5 žlica šećera
mljeveni lješnjaci ako imate (ja nisam imala pa sam ubacila malo maslaca od lješnjaka) te cimet (tko ima, ja nemam)

Sve izmiješati, staviti u kalup ili štoveć i peći 1 sat na 180°C dok se ne posuši i posmeđi. Kaj da velim. Mam sam si morala napraviti i palačinke:


PALAČINKE

  • 200gr brašna od pira
  • 50gr brašna od heljde
  • žlica zobenog vrhnja
  • mineralna voda po potrebi
  • malo ulja

Sve izmiješati, ulje mora ići u tijesto inače palačinke popiju previše ulja, ovako ga ne upiju nego se posuše, te peći. Meni je ova količina bila dosta za 2 palačinke u woku.



Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Kako ja uvijek ogladnim nakon otvaranja ovoih postova .... morat ću ih zaobilaziti u velikom luku ... Mljac, mljac! Svaka čast kuharici. (:-)

Zrinka kaže...

I ja sam jučer jela basmati rižu! Hvala na preporuci, sad za mene više nema ni jedne druge riže! Neusporedivo. Obožavam njen miris kad se kuha. A u čemu je razlika u odnosu na "običnu"?

Stanka kaže...

Basmati riža je vrsta dugozrne aromatične riže koja uspijeva samo u Pakistanu radi specifičnih uvjeta. Iako se uzgaja i u nekim dijelovima Indije, samo se pakistanska smatra pravom basmati rižom. Ima puno niži glikemijski index (55-70) od obične riže (120) zbog čega je zdravija.

KajaS kaže...

Kako je ovo poučan odgovor ... od sad - basmati rižu po 50kn/kg. Tko voli nek izvoli. (:-)

Stanka kaže...

Nema onog tko ne voli....

KajaS kaže...

Moj novčanik ne voli basmati rižicu ... (;-))))