nedjelja, 13. svibnja 2012.

Lazanje sa grahom i maslinama

...i ostalim povrćem pri ruci....


Ovo je trebalo biti u petak ali svaki vikend mi je uvijek toliko natrpan da jednostavno nemam vremena i slikati i stavljati na blog. Pa evo, što je bilo u petak. Ovaj puta sam čak uspjela i slikati sve namirnice, da ne bi bilo, nismo znali (k)ajeto.Fali samo lukec koji je već cvrčao na ulju. I lazanje jer je kutija već bila pospremljena, a ovo mi je trebalo. 

Postupak je isti kao i kod onih prvih, samo sam masline narezala i stavila u crveni umak, a izostavila sam i papriku jer sam ju zaboravila kupiti. Ali barem imam fotić pa sam ovjekovječila kako izgleda jedna "porcija". Sad ću ubaciti i ostale sličice na blog...a možda i linkovi prorade...

SASTOJCI
  • Barilla lazanje sa špinatom 12 komada
  • 1 crveni luk
  • passata Podravka 500ml (kad nisu imali Cirio)
  • zobeno vrhnje
  • Ledo cvjetača zamrznuta
  • konzerva šampinjona u salamuri
  • konzerva  graha
  • staklenka antipasti tikvica u začinskom ulju
  • Začini: kurkuma, origano, papar, suncokretovo ulje (ne koristiti maslinovo), alnatura streichcreme (Kraüter)
PRIPREMA: 

ŽUTI UMAK
  • 1/2 zobenog vrhnja
  • 1-2 žlice ulja
  • malo kurkume


Sve izmiješati da bude lijepe boje. Šteta trošiti kuzu na ovo.

CRVENI UMAK:
  • Pasata Podravka 
  • Origano, papar
  • Sitno narezane masline iz ulja


Pola pasate izmiješati sa začinima.Luk nasjeckati na sitno te popržiti na malo ulja te dodati šampinjone zajedno sa tekućinom iz konzerve , grah i prokuhanu cvjetaču, te pirjati dok se ne zgusne. Postaviti jedan red lazanja u pekač 32cm (ne treba stavljati papir za pečenje jer ne zagore i lako se pekač opere. Šteta papira) Namazati žutim umakom, staviti pola smjese povrća, dodati tikvice i pokriti crvenim umakom. Na to dodati još jedan red lazanja, namazati te staviti još jedan red lazanja. Ponovo namazati žutim umakom, dodati hrpice Kraüter Streichcreme i staviti ostatak povrća i tikvice te ponovo zaliti crvenim umakom. Staviti posljednji red lazanja, zaliti preostalim umacima, ukrasiti koncentratom rajčice i staviti peći na 30-40 min na 180°C.



1 komentar:

KajaS kaže...

Nisam probala ovaj put ali vjerujem da je bilo ukusno kao i prošli - prvi put. Bravo! Hoćemo još ... i još. Mljac! :-)