petak, 4. svibnja 2012.

Falafel


Malo istočnjačkog duha u prehrani ali ne onog dalekog već bliskog. Naime, falafel se smatra nacionalnim jelom Izraela i valjda još nekih zemalja. Ja volim reći da je to popularno muslimansko jelo jer se često poslužuje tijekom ramazana, a popularno je i u sve popularnijim kebabnicama. Bilo kako bilo, lako za napraviti, okus pogačica koje se tope u ustima je neopisiv ali bi se ja usudila usporediti ga sa finom čokoladom ili sladoledom. Jedno od onih gurmanskih užitaka. Prema mojem iskustvu vole ga svi koji su ga probali i to čak i mesojelci.

FALAFEL

SASTOJCI:
  • 400gr slanutkovog brašna (može i onaj kuhani, pa zgnječeni al ko bi se s tim davio)
  • 5 češnjeva češnjaka protisnuti
  • 2 žličice praška za pecivo
  • 4 žlice brašna od pira (ili drugog brašna sa glutenom)
  • luk sitno nasjeckani
  • 1 zobeno vrhnje
  • 1 žlica koncentrata od rajčice
  • 1 žlica slatke mljevene paprike
  • 1 žličica crnog papra (nije previše!)
  • sjemenke sezama i soli po želji
Sve to izmiješati te ostaviti da stoji pola sata. Peći kratko u dubokom ulju dok ne potamne, ali malo, nemoraju biti tamnocrveni kao na nekim slikama na netu. Njami. 

Broj komentara: 5:

KajaS kaže...

Mljac ... za prste polizati ... malo zalogaja ali vrlo zasitno. Probajte, nećete požaliti ... brzo je gotovo. Uživajte! (:-)

KajaS kaže...

'oću sliku Falafela ... da mi zazubice rasu ... (;-)

KajaS kaže...

Rasu => rasTu (:-)))

KajaS kaže...

Laku noć!

Zrinka kaže...

E OVO su praline za mene!!! ;-) Jaaako fiiinooo, potvrđujem iz prve ruke!