srijeda, 9. svibnja 2012.

Bezglutenska prosopizza

Danas je bezglutenski dan. Ostalo mi prosa, ostalo mi pasate, ostalo mi tikvica, pa eto, ostaci ostataka i pizza je tu. Sad prije nego me svi napadnu čemu grah na pizzi, grah mora ići sa žitaricama jer je mahunarka. Jedino tako se postiže sklad aminokiselina koje sudjeluju u probavi hrane. Proso nema kompletne aminokiseline. Da nema graha, bila bi leća ili slanutak. Uvijek ih je dobro kombinirati zajedno, posve nebitno koje su....

PROSOPIZZA
  • ostaci prosa
  • 1/3 antipesto tikvica u začinskom ulju (oko 10ak komada)
  • 250ml Cirio Pasate (pola kartona)
  • 1 staklenka crvenog graha
  • gljive u salamuri (1 mala konzerva ili pola velike)
  • Alnatura Streichcreme (kraüter)
  • 2 žlice koncentrata rajčice
  • origano, kurkuma, kajenski papar, đumbir, sjemenke suncokreta, lana

Proso zgnječiti i prebaciti u pekač (32cm mi je bilo puno pa nisam cijeli pokrila) i vilicom natisnuti da se napravi sloj oko 1 cm debeli. Ostale sastojke izmiješati zajedno da budu na gusto te preliti preko podloge od prosa, ukrasiti streichcremom i posipati sjemenkama te peći pola sata na 180°C

1 komentar:

Anonimno kaže...

Fantastična! Preporučujem ju i mladima i starima , sa zubima i bez zubi ... (:-)