četvrtak, 10. svibnja 2012.

Sorbet od limuna "Pakleni"


Danas ne kuham. Tako je. Samo ostaci od jučer, kupovna granola i takve stvari. E da i pošto sam na godišnjem do kraja tjedna i sorbet od limuna. Sorbet je zapravo vodeni sladoled. Vrlo je to jednostavno, samo se napravi šećerni sirup i izmiješa sa voćnim sokom te zamrzne uz povremeno miješanje. I tako ja čitam razne savjete na internetu pa i one od golog kuhara i kao milo dijete mam predbilježim da sorbet prije zamrzavanja treba kušati jer se okus smrznutog proizvoda znatno ublaži. Tako ja pripremim sirup od jednakih dijelova vode i šećera u prahu, iscijedim 5 limuna i u limunov sok umiješam nešto više od pola sirupa. Probam. Pa onak nije baš kiselo. Niš, najbolje da ja ubacim još 2 žličice đumbira u prahu. Probam. Pa dobro, sad ako se okus smanji, bit će taman. I tako ja to miješam svakih pola sata i sad izgleda da je to gotovo. I probam ja. Malo. I odletim pola metra. Okus, ne da se nije smanjio nego je barem 3x jači. Dok ga jedete, suze vam idu. Tko je bio probao moj sok od đumbira i mislio da je ono jako, nezna kaje sorbet od limuna. Reakcije su otprilike ovakve: 
Ima vrlo lijepu strukturu. I boju. Nije kao da se liže komad leda, već kao što i je - vodeni sladoled. Vrlo je tekući i brzo se topi. I osvježava. Sigurno ću ga opet raditi ali ne više od limuna. 

SORBET OD LIMUNA
Šalica šećera u prahu
Šalica vruće vode
Pakiranje limuna (0,5kg)
2 žličice đumbira u prahu

Šećer u prahu otopiti u vrućoj vodi te zagrijati da ključa nekoliko minuta te ohladiti. Iscijediti limune te u tu mješavinu dodavati šećerni sirup dok se ne postigne zadovoljavajući okus.  Dodati đumbir u prahu, te zamrznuti na sat i pol. Izvaditi i pjenjačom dobro pomiješati. Ponavljati svakih pola sata slijedećih 4-5 sati. Količina je dovoljna za dvije zdjelice sorbeta.


2 komentara:

Anonimno kaže...

Hoćemo još! Hoćemo još! Hoćemo još! Hoćemo još! 'oćemo još! (;-)

Anonimno kaže...

...suza....