nedjelja, 27. svibnja 2012.

Varivo i sorbet od banane i kokosa


Varivo ilitiga splačine u mojoj izvedbi u kombinaciji žitarica i mahuarki već po željama ili kako mi padne na pamet je ono što je bilo danas za jesti. A danas sam i prvi puta otišla jesti na balkon što nije moglo proći neopaženo od lokalnih golubova. Odmah ih se 5 okupilo i tak su me gledali da sam zdjelicu odmah privukla k sebi za svaku slučaj. Evo već ih nema, čim nema sjemenki na vidiku. Kako su ih samo nanjušili, smradovi jedni. U varivo je išlo: integralna basmati riža, crna leća (beluga), bulgur, quinoa (kiinva) i slanutak iz konzerve. U sve to je dodano : kurkuma, kajenski papar, đumbir, žlica kokosovog ulja i origano. E da  malo soli da izvuče gorčinu iz žitarica.

Sorbet od banane je ispao ubitačno sladak. Kokos se unutra uopće ne osjeća a više je kremasti nego sorbetasti. Čista šečerna bolest kak bi se reklo. Al dobro, malo za promjenu....

Nema komentara: