subota, 5. siječnja 2013.

Peppermint bark



onaj koji je pobjegao, onaj kojeg nisam stigla za Božić, već tek ovog vikenda. Ma mene je taj prosinac jednostavno progutao koliko posla sam imala. Za ovaj recept su potrebne candy canes, neznam kak to naši prevode al bilo je za kupiti u predbožićno vrijeme. Valjda ameri imaju toga ko blata, pa su se i ovoga dosjetili. Recept je vrlo jednostavan, candy canes se istuku te se sve to izmješa sa rastopljenom čokoladom. Ima više verzija, svaka mi se čini odlična, ja sam napravila sa vječnom kuhinjskom čokoladom kojoj sam dodala par kapi arome višnje jer su i candy canes aromatizane time.

6 candy canes
200gr čokolade za kuhanje
aroma višnje (nije nužna)
malo ekspandirane riže (nije nužno)



Candy canes se stave u vrećicu te se razbiju uz pomoć daske za rezanje na male komadiće. Čokolada se otopi na pari te se u nju umiješa par kapi arome višnje, nalije se u kalupe te se ukrasi sa ekspandiranom rižom i ostavi da se stvrdne u frižideru. Okus je jako fini, iako je pomalo tvrdo (kad nemogu čekati da se malo stemperira - iz frižidera u usta)

4 komentara:

KajaS kaže...

A zakaj ja nisam pozvana na degustaciju ... :-/ Mama ti čarape pofarbala. (:-P

KajaS kaže...

I kaj ve? Opet tre nekaj napisati. ;-)

KajaS kaže...

Ve mi je dosta. Idem dimo. Idem spot. Lefku noč. :-)

Anonimno kaže...

Jako dobro izgleda:) a sjeća me na djetunjstvo i kako smo kupovali teb slatkiše u slastičarnici na Buzovcu:) mljac!!!