nedjelja, 6. siječnja 2013.

Anđelkruhi ili krekeri sa praškom za pecivo


valjda sam dobro prevela "biscuit". To je zapravo neka vrsta čajnih kolačića, tvrdih ili slojevitih (forneti recimo). Taj recept sam vidjela odavno i htjela sam ga napraviti. Naravno kad sam počela raditi spazila sam da je to zapravo vrsta kruha. Barem po tom receptu po kojem sam radila. S obzirom na temeraturu zapravo je vrsta tijesta za pizzu. I nikako ne odgovara slici sa originala recepta

Ja sam koristila pola smjese za obične, a u drugu polovicu sam stavila proteinski prah konoplje. Dobila sam u oba slučaja izuzetno ljepljivo tijesto koje preporučam obrađivati samo u pekaču na papiru za pečenje, s tim da je ova smjesa sa konopljom bila apsolutno nemoguća za izrezati u bilo kakav oblik pa sam ostavila tako.

Smjesa 1
1 šalica brašna od pira
2 žličice praška za pecivo (pola vrećice)
1 žlica ulja od koštica grožđa ili margarina
pola šalice biljnog mlijeka
malo soli

Smjesa 2
1 šalica brašna od pira
2 žličice praška za pecivo (pola vrećice)
1 žlica proteinskog praha konoplje
1 žlica ulja od koštica grožđa ili margarina
pola šalice biljnog mlijeka
malo soli
   
Svaku smjesu zasebno izmiješati, prvo suhe sastojke pjenjačom za jaja te onda dodati mokre i žlicom umiješati u vrlo ljepljivo tijesto. Na pekač staviti papir za pečenje, prebaciti smjesu 1 te izrezati oblike. Smjesu 2 prebaciti na papir te  izravnati. Peći 15 minuta na 230°C.
Zaključak: ja isto nasjedam na svašta. Slika je od lisnatog a recept je od kruha. Tipičan babski recept. Vidi se da su ameri to pisali. To me podsjeća na one "jednostavne recepte sa malo sastojaka" kad u kolačima koriste gotove smjese za kolače. Mislim to je stvarno "recept". Ah još jedna bezvezna stranica sa receptima. A tak je dobro izgledala. Neznam kaj sam mogla očekivati od stranice koja među 10 najpopularnijih recepata ima zelenu salatu. Pa kome treba recept za to? Uglavnom su ispali vrlo prhki i lagani "anđeli" od smjese br 1 i nije tako loše kao što se čini. Tanka korica koja ih drži na okupu te vrlo pjenasto i prozračno tijesto iznutra. Ipak može proći kao "biscuit". Smjesa br 2 nije postala zelena a ni okus konoplje se ne osjeća previše i mrvi se lagano. Okus pomalo podsjeća na grisine, ali svježe ne one za zube lomiti i nje tako loše. Može se ponuditi gostima uz neki namaz i čaj.

Nema komentara: