četvrtak, 3. siječnja 2013.

Okruglice od soje u umaku od rajčice


Recimo. Oduvijek sam htjela naučiti kako napraviti savršene okrugle okruglice. Mislim da sam na dobrom putu i da sam dobro savladala tehniku sa dvije žlice. Nakon pečenja nisu bili baš tako savršeno okrugle al možda je to zato jer sam ih pekla u pekaču umjesto na rešetki. Al nije mi se dalo ribati rešetku poslije, jednostavnije je samo baciti papir za pečenje u smeće, pa eto ni okruglice nisu baš savršene. Al bit će jednog dana, bit će.

Za sojine okruglice:
150gr riže
50gr sojinih ljuskica (oko četvrtina vrećice)
1 žlica vrhom puna brašna od prosa
začini: sol, povrtna kocka, 2 žličice slatke crvene paprike, malo crnog papra)

Za umak:
voda
1-2 žlice koncentrata rajčice
repičino ulje ili maslinovo ulje
sok pola limuna


Rižu skuhati u slanoj vodi dok ne nabubri te ocijediti. Sojine ljuskice preliti kipućom vodom malo iznad vrha te dodati povrtnu kocku unutra. Ocijediti u cjediljci te žlicom iscijediti što više tekućine. Izmiješati sa rižom, prosenim brašnom i začinima u zdjeli sve dok se ne pretvori u vrlo ljepljivu masu. Zagrijati pećnicu na 200°C. Žlicom za juhu te najmanjom žličicom za kavu oblikovati kuglice na način da se uzme smjesa na veliku žlicu te se malom pritišće i sabire i uzima i prebacuje iz jedne na drugu dok se ne postigne loptasti oblik. Staviti na papir za pečenje te peći u pečnici 40-50 minuta sve dok se na kuglicama ne pojavi smećkasta korica. U posudu staviti malo ulja, koncentrat rajčice, malo soli, sok od limuna te doliti vode i prokuhati. U vruće staviti okruglice od soje i uživati.

Nema komentara: