srijeda, 2. siječnja 2013.

Novogodišnje punjene paprike

Nije me bilo dugo dugo al kad jednostavno nisam imala vremena pisati blog. Recepte sam skupljala, pa je bio niz neuspješnih i nejestivih stvari (mrzim druge ljude koji objavljuju nejestive i neisprobane recepte pa ljudi kao ja nasjednu), i evo nove godine. Za novogodišnji recept sam izabrala jedan od najdražih sa mojega bloga i malo ga obogatila da bude hoch i fini i mogu reći da sam mu se veselila jednako kao i dočeku. Netko ima sarmu, netko punjene paprike. Čak me ni cijena paprike nije odvratila od mog nauma i priznajem da sam apsolutno oduševljena ovim jelom. Ako se po prvom danu godina poznaje, onda će se fino jesti u 2013.

Sastojci:
rog paprike ili bilo koje duge a uske paprike - 6 komada
sojina šunka - četvrtina vrećice
heljda- oko 150-200gr
dimljeni tofu - 250gr
koncentrat rajčice
povrtna kocka, crni papar


Sojinu šunku preliti kipućom slanom vodom tek toliko da ju pokrije i ostaviti da odstoji 15 minuta. Heljdu staviti u duplo više vode, dodati povrtnu kocku i kuhati 15-20 minuta. Za to vrijeme naribati pola dimljenog tofua a drugu polovici narezati na kockice. Paprikama odrezati vrh, čim uže, te izvaditi koštice. Sojinu šunku ocijediti kroz gusto cjedilo, te istisnuti dodatnu vodu pritiskanjem žlice o cjedilo. U dubokoj tavi zagrijati malo ulja da bude vruće, te ubaciti sojinu šunku i pržiti dok ne postigne tamno crvenu boju (10 minuta). Na to dodati ocijeđenu heljdu, naribani tofu i papar i pržiti još neko vrijeme (2-3 minute). Toplom smjesom napuniti paprike pritiskajuću žličicom da budu napunjene do pucanja. Višak smjese ostaviti u tavi. Dodati punjene paprike na način da vrh bude čim više postavljen (jer iz takvih paprika vrlo rado ispada punjenje -  nema jaja ne?) te zaliti vodom da pokrije čim veći dio paprika, dodati kockice tofua i prokuhati sat vremena.

Nema komentara: