ponedjeljak, 14. siječnja 2013.

Kolač od rogača

Ok, malo priznanje. Ovaj kolač sam do sad radila 3 puta i još ga nisam poslikala. Jer ne stignem. Nestane sam tak. Bila sam vrlo skeptična prema ovom receptu. I to zato jer znam da je iz neke kuharice (po mjerama) i zato jer znam da se limun stavlja u kravlje mlijeko da bi se dobio panir, vrlo fini svježi sir koji daje jako dobar okus kolačima no ovo je bio recept sa biljnim mlijekom kod kojeg se to ne dešava al dobro. Nije da bum cjepidlačila s obzirom da je konačan rezultat izuzetnog okusa. Naime, tražila sam recept za kolač sa rogačem u kojeg neide jabuka jer je bila nedjelja navečer a ja nisam imala jabuka. I nije mi žao. Toplo preporučam. Original recepta.

Sastojci:
140gr pirovog brašna
120ml bademovog mlijeka
80gr rogača u prahu
90gr kristal šećera
burbon vanilin šećer
60ml ulja od koštica grožđa
60ml vruće vode
1 žlica limunovog soka
pola žličice praška za pecivo
pola žličice sode bikarbone

U jednu posudu staviti rogač te ga preliti sa vrućom vodom i ostaviti par minuta. Tada u smjesu dodati sve ostale sastojke i lagano promiješati. Pećnicu zagrijati na 190°C, u manji pekač staviti masni papir te izliti smjesu da bude oko centimetar visoka (meni je pekač od 32cm bio prevelik za količinu) te peći 20 minuta. Fini je topli, kad je kremasti i fini je kad se ohladi, kad je spužvasti.

Nema komentara: