ponedjeljak, 23. srpnja 2012.

Varivo od krastavaca, veganske lazanje i falafel

Varivo od krastavaca, veganske lazanje i falafel
Drugim riječima, ništa novo u ovih par dana. Možda je novo samo što sam narezala sir od tapioke na lazanje i to zapekla. Kad se pomiješa sa drugim stvarima i kad je toplo, ima okus po maslacu. Neznam kako no ima. Samostalno nije za jesti. Još uvijek mi je struktura nešto čudna u ustima kad je samostalno. Pregumasto je. Možda zato onaj frajer dodaje proteine graška unutra...morat ću se malo poigrati dok ne nađem ideju kako spriječiti tu gumastost. Inače baš izgleda kao sir dok se peče, malo nabubri i malo se rastopi ali ne previše, no ipak više nego tofuj koji se posuši i stvrdne. Samo kad bi se struktura još i mrvila pod zubima...

Varivo od krastavaca je moralo ići da provjerim recept i stvarno je recept dobar.

Falafel je klasična putna hrana za 3 dana. Doduše ovaj put sam dodala malo kima u recept i nije mi se dopalo. Dodalo je blagu gorčinu a ja to ne podnosim i okus nije onako baš jako fini kao uvijek Dakle - ne experimentirati sa receptima koji valjaju. Falafel, klasični, je zakon.

Nema komentara: