srijeda, 11. srpnja 2012.

Punjene pečene paprike i mačje oči bez jaja = dva u jednom



Kako dva u jednom? Pa ovako: peče se sve zajedno i istovremeno. Prvi je ispao pravi umami a drugi je jednostavno čudnog okusa no svejedno prilažem oba recepta. Prvog svakako isprobati a drugog ako ste spremni na eksperimente.

Bila sam naletila na recept sa punjenim pečenim paprikama no tamo je išao sir i slanina pa sam ja eto opet po svome.

PUNJENE PEČENE PAPRIKE
SASTOJCI:
6 zelenih paprika - babura
1 krumpir od pola kile (kako je sve to lijepo prirodno i zdravo...)
6 centimetara dimljenog tofua (govorim o centimetrima jer su komadi tofua manje - više iste veličine, al se centimetrima da lijepo dobiti odgovarajuća količina)
1 poriluk
1 luk
2 žlice prženih suncokretovih sjemenki

Poriluk se nareže na kolutiće i isprži do zlatno žute boje te se ostavi sa strane. Luk se nasjecka na sitno, a krumpir nariba pa se sve zajedno prži oko 20-25 minuta u tavi dok se krumpi ne počne rumeniti uz povremeno miješanje. Na krumpir se doda dosta soli, dosta papra i ružmarin. Tofu se nareže na sitne kockice te se doda u krumpir a dodaju se i ostali sastojci i dobro izmiješaju. Paprike se prepolove i očiste od sjemenki te se tom smjesom pune polovice i peku pola sata na 180°C. Ako ima ostataka smjese, ona se zgotovi u tavi. Užitak garantiran.



MAČJE OČI BEZ JAJA (chewy cake)

Imala sam kremu - gotovu - alnaturinu nuss nugat kremu, odlična zamjena za nutellu i odlično paše uz banane. No falio mi je biskvit. Recept koji sam izabrala kao podlogu je očito američki chewy cake i nije to tako loše samo nije jestivo bez kreme gore. Neznam zašto, jednostavno ima čudan okus samostalno, al zajedno fenomenalno funkcionira.

KORA - SASTOJCI (chewy cake)
3 šalice od crne kave (manje) šećera
3 šalice od kave brašna
2 šalice rižinog mlijeka
2 žličice sode bikarbone
2 žlice vrhom pune kakaa

Sve izmiješati u kremu te peći pola sata na 180. Možda i duže? U receptu je da se peče 20 minuta i stavi da se ohladi. Ja sam pola sata te sam čekala da mi čačkalica izađe suha, no tijesto (koje je prvo lijepo naraslo a poslije se spustilo, nešto slično crncu bez jaja) je ispalo nekako gnjecavo i nedorečeno a i čudnog okusa.

KREMA
Alnatura Nuss Nugat krema - pola staklenke
1 žlica kokosovog ulja
malo zobenog vrhnja (tko ima)
1 banana izgnječena na mrtvo ime (vodeno)

1 banana za rezanje i ukras

Doduše, možda sam preoštra prema brzom biskvitiću. Malo sam "odlijepila" (stvarno je čudan i ljepljiv, kako se hladi postaje žvakaća) i stavila malo kreme i mogu samo reći - pa i to mi je uspjelo. Umami br 2.Zajedno je to - to. Samo se nadam da će se u frižideru biskvitić stisnuti i dati rezati bez da se moram služiti žlicom...

Dobro, ipak je i kolač uspio. Nakon stajanja 1 dan u frižideru je sasvim pristojan i mljac. Biskvit je ono što ameri zovu chewy cake a to je kad je biskvit pomalo gumasti a da nije dodatno ovlaživan kao recimo kod nas rumom (pa može stajati danima) a nije suhi i tvrdi a opet nije ni mastan. Dobra je to kombinacija, samo ne jesti biskvit bez kreme gore. Neću mijenjati recept.

Nema komentara: