petak, 13. srpnja 2012.

Odresci od prosa



Opet neki bapski recept. Naime u isti ide luk i jaje. Luk mi je u ulju prskao a odresci se raspadali iako sam umjesto jaja stavila instant krumpir a ne bi se smjelo jer isti odlično povezuje stvari. Drugi puta ću upotrijebiti poriluk ili čak i ništa jer mislim da nije ni potrebno. Tamo gdje nema luka su se odresci odlično spekli. Ja krivim luk. Netko bi možda jaje.

pola šalice prosa skuhati (može i više al toliko sam imala)
1 luk
sol, papar, biljni začini (ja sam koristila sušenu kinesku mješavinu al može i vegeta tko koristi)
2-3 žlice instant krumpira u prahu

Na ulju prepržiti luk te pomiješati sa skuhanim prosom. Dodati sve začine i instant krumpir te pomiješati u homogenu smjesu, žlicom oblikovati odreske te pržiti na malo ulja dok ne poprimi zlatnu boju. Okus je odličan. Radit ću opet.

Nema komentara: