nedjelja, 29. srpnja 2012.

Veganska pizza sa sirom

No dobro i tikvicama. Sir je onaj od tapioke. Dok me nije bilo se fino "posušio" ilitiga sazrio u pravi pizza sir. Osim onog dijela koji je bio u ulju. Čak i u ustima ima fini okus po rezanom siru, sad kad je "sazrio". Dobro je to znati. Morat ću se više potruditi oko tog recepta za sir, očito mi fali samo sazrijevanje kod njega. Baš bi mi fino pasao uz krekere. Sad mi i ruke miriše po maslacu jer sam rezala taj sir. Čak je i rupe imao, baš kao pravi. Već vidim 2-3 nova sira od tapioke.

Tijesto:
2 šalice brašna od pira
1 prašak za pecivo
2/3 šalice mineralne vode
malo ulja i mrva soli
Izmiješati sastojke te prebaciti na masni papir u pekaču i rastegnuti ravnomjerno po protvanu. Ispadne oko 2-3 cm u pekaču od 32cm.

Nadjev
malo pasate razmazati po tijestu
malo ružmarina dodati gore (nemam origano)
tikvice u ulju naslagati gore
sir od tapioke - na sitne kockice narezati i posuti

Peći na najvišoj mogućoj temperaturi pećnice. Ja pečem na 250°C oko 20 minuta.  I mogu reći da je ružmarin i tapioka sir gore odlična kombinacija. Možda bi i margarita mogla biti veganska? Hm....

Nema komentara: