petak, 6. srpnja 2012.

Smeđa riža sa đumbirom i sok od đumbira



Putna hrana. Naime, sutra putujem, pa trebam laganu hranu, zasitnu, a opet zdravu za želudac. Izbor je obično na smeđoj riži jer ju mogu jesti bez ikakvih dodataka iako od nje brzo ogladnim. Pripremila sam i instant kuglice od krumpira i mislim da ću i njih danas riješiti jer mi je to jako fino a izrazito si to želim pojesti. Onako da mi rastu zazubice želim. Danas je nastupila kriza za sirom sa pizze (opet). Znači, moram nešto uzeti. Izbor je pao na 2 tanke kriške dimljenog tofuja. Ne volim ga ali struktura i okus su mu ono što mi tijelo traži.

Smeđu rižu staviti u 2x više vode te kuhati na srednjoj vatri dok voda ne ispari. U međuvremenu prepržiti sjemenke suncokreta na suhoj tavi na srednoj vatri uz povremeno protresanje i miješanje dok ne promijeni boju od zelene prema zlatnoj. Presipati u drugu posudu da se ohladi. Rižu ocijediti, ili kuhati dok sva voda ne ispari, te izmiješati, posoliti, dodati žličicu đumbira u prahu te staviti 2 kriške tofuja na vrh.

SOK OD ĐUMBIRA
Legendarni sok koji ljudi ili vole ili mrze a ja obožavam. Za putovanja je neizostavan jer je đumbir jedan od najboljih prirodnih lijekova protiv mučnine. Drugi je coca cola ali to je čista kemija a ne priroda.

1 limun
komad đumbira od 5-10cm, prema već obliku
voda

Limun ocijediti. Korijen đumbira oguliti i naribati na ribežu za jabuke sve do kraja, dokle ide. Paziti da se vlakna ne zapetljaju u ribež. Da, izgleda kao da iz tog suhog korijena neće biti ni kapi, no potrebno je samo uzeti stiskač za češnjak i žličicom lagano dodavati sadržaj te dobro stisnuti i to da se sok cijedi preko cijedila. NE PROBATI ČISTI SOK OD ĐUMBIRA. Ja jesam jednom. Za 2 dana mi se vratio osjet okusa. Bitno je cijediti preko cjedila jer ako vam padne komad đumbira u sok, pa vam to stane u grlu, znat ćete kako se osjeća zmaj dok riga vatru. Dodati vode da sve skupa bude ok opola litre. U to se može dodati i žličica meda, al onda voda mora biti zagrijana. Ja ne dodajem ništa.

Nema komentara: