srijeda, 18. srpnja 2012.

Indijski curry sa zelenom tikvom i slanutkom

Ostala mi jedna zelena tikva. A što s njom. I gledam ja tako na internetu zanimljive recepte kao recimo njoki od tikve zapečeni sa rajčicom i taman se odlučim na nešto zvano 'uzljevak' od tikve kad mi padne pogled na curry od tikve i slanutka. Mam sam bila gotova, kuhana i pečena. Jer obožavam sve recepte gdje ide slanutak. Mogu ga uvijek i svugdje. I evo ga. Indijski curry.  Posebno me u receptu obradovalo što ide kokosovo mlijeko jer ga do sada još nisam koristila. Ima ga u Lidlu, od Vitasie i u DMu od Alnature. Vitasiino kokosovo mlijeko ima 82% kokosa i xanthan gumu (to se dosta koristi kao vezivo u veganskoj kuhinji, no kod nas nema za kupiti - još) a DMovo ima 60% kokosa i samo vodu. Kad je xanthan guma onda se da napraviti šlag od toga, to zgusne. Recimo ovo od DMa sumnjam da se da zgusnuti jer nema ništa što bi mu dalo strukturu.


SASTOJCI:
1 zelena tikva oguljena i narezana na kockice
1-2 šalice (konzerve) već kuhanog slanutka
400ml kokosovog mlijeka (jedna konzerva)
pola povrtne kocke za juhu (sadrži MSG!!!)
2 luka
sok od 2 limuna
ulje

ZAČINI - svi osim kurkume idu po pola žličice a kasnije se dodaje prema ukusu, kurkume ide puna žličica
češnjak u prahu, kajenski papar, kurkuma, kim, đumbir u prahu, sol, crni papar


Ja sam opet radila u woku, uljem se pokrije dno te se doda nešto malo više al ne dovoljno da se prži. Na to se prvo dodaju začini i kratko prže na ulju zagrijanom na srednje, oko recimo pola minute. Na to se doda luk i pirja dok se količina luka ne smanji na polovicu početne količine. Tada se doda tikva narezana na kockice i pirja kratko vrijeme. U šalici vruće vode se razmuti pola povrtne kocke te se doda to i kokosovo mlijeko u tavu i kuha dok se malo ne zgusne (oko 20 minuta), doda se slanutak i kuha još jedno desetak minuta i gotvo je. Kod posluživanja dodati malo limunovog soka u zdjelicu. Naravno probati juhicu prije toga te dodati začine prema potrebi. Ja sam samo dodala malo crnog papra al čini mi se da i nisam trebala.



Poslužila sam si preko basmati riže i mogu samo reći KAKO JE TO FINO!!!. Jedno od najboljih stvari koje sam ikad jela. UMAMI te kao ništa drugo. Nemožeš prestati jesti. Mljac. I samo da se zna, ovo je 50. recept i jubilarac je preodličan. Preporučam svima.

Nema komentara: