subota, 27. srpnja 2013.

Proljetne rolice


Ma da se i ja dočepam tih proljetnih rolica. Naime, pokušala sam jednom napraviti i te proljetne rolice bez rižinog papira, odnosno pokušala sam to napraviti doma sama, no ono fail kak se veli.Onda sam prvi puta otkrila da postoji i druga vrsta riže od koje se to i radi (glutinous rice). I zato kad sam u Grazu ugledala rižin papir, mam sam si kupila 2 komada. U svakom pakiranju 24 listova a pakiranje je 2€ odnosno 15kn. Konkretno količina potrošenih listova ovisi o količini smjese kojom se puni. Ja sam za ovu količinu, koja je napunila jedan prosječan wok potrošila 12 listova. Listovi su tanki, krhki, prozirni ali i zanimljivi, 22cm u promjeru. Punila sam ih dinstanim grahom i zeljom sa gljivama te onda pržila.

12 kom rižinog papira
zdjela sa hladnom vodom
1 konzerva crvenog graha (manja)
1 luk
200gr zelja
1 konzerva rezanih gljiva (veća)
1 žlica koncentrata od rajčice

Zelje narezati na rezance. Luk narezati na sitno te popržiti na ulju, dodati gljive i zelje te nakon 5 minuta i ocijeđeni grah, dodati koncentrat rajčice i sve dinstati dok zelje ne omekša. Rižin papir oprezno namakati u hladnu vodu pazeći da se ne slijepi te u sredinu dodati jednu žlicu punjenja i zamotati kao sarmu. Pržiti u dubokom ulju dok ne poprimi smeđkastu boju.

Na slici rolice izgledaju supermasno ali rižin papir ne upija ulje a kak će nešto izgledati kad se izvadi iz ulja nego masno? Neznam jesam li ih premalo pržila ili pogrešno ali dijelovi rolica su mi se lijepili za zube. Oni dijelovi koji nisu bili hrskavi naravno. Okusom su prefine i baš mljac i definitivno s razlogom uživaju svjetsku popularnost.

Nema komentara: