ponedjeljak, 22. srpnja 2013.

Čokoladni kolač sa malinama


Odnosno pekmezom od malina. Morala sam se riješiti zaliha. Ja kupim pekmez, malo ga probam i onda ostavim da se pljesnivi. Nisam pekmezoman, ni kruhoman ni palačinkoman a hrane imam doma za dva mjeseca kao da dućani rade jednom mjesečno. Zamrznutih malina sam se riješila u cheesecakeu a pekmeza u ovome. I sasvim mi dobro ide izmišljanje recepata. Krenulo me ak s ničim onda sa kolačima. Jako mi se sviđa struktura tijesta koja me podsjeća na red velvet biskvit. Možda mi je malo žao što nigdje nisam upotrijebila vanilin šećer kojeg obožavam i guram u sve kolače i svugdje ali i bez vanilina je super.

tijesto:
1 šalica brašna od pira + 100 grama
1 šalica griza od ječma + 100 grama
1 žlica kakaa u prahu vrhom puna
1/2 praška za pecivo
2 žlice limunovog soka
2/3 šalice ulja od koštica grožđa
1 šalica bademovog mlijeka

namaz:
400gr pekmeza od malina
1 šalica mljevenih oraha
1 rum šećer

Izmiješati suhe sastojke pa dodati mokre, smjesu podijeliti u dva dijela te jedan dio utisnuti u pekač od 32cm. Na to namazati namaz od pekmeza i oraha te ostatak tijesta dodati u malim komadićima jer se teško razmazuje po pekmezu i izravnati koliko ide. Peći 30 minuta na 200°C. Rezati kad se potpuno ohladi (pekmez duže drži toplinu).

2 komentara:

Anonimno kaže...

(ma gle nije mi objavio koment. Možda je autorica teksta u dogovoru s adminima ...) A htela sam sam pohvaliti. :-) :-)

Anonimno kaže...

No, dobro. Ve je ... Fini je kolač. :-D