srijeda, 3. srpnja 2013.

Lisnato sa šparogama

Ovo me privuklo sam tak i to sam zato jer su lijepe slike. Naravno da sam odmah morala i veganizirati recept i još ga napraviti po domaćem. Veselim se rezultatu, nadam se da je ukusno kao što i izgleda.

Domaće lisnato
2 šalice brašna od pira
1/2 šalice ledene vode (iz zamrzivača)
1/2 šalice ulja od koštica grožđa
sol
2 žličice limunovog soka

Masno punjenje za lisnato (roll in fat)
1 šalica kockica margarina (oko polovice ili manje jednog komada)
pola šalice brašna od pira

Kockice margarina narezati i ostaviti u zamrzivaču na minimalno jedan sat. Sastojke za lisnato dobro izmiješati i ostaviti u zamrzivaču isto sat vremena. Nakon toga razvući tijesto rukama na masnom papiru, po sredini dodati kockice margarina uvaljane u brašno te presavinuti trećine tijesta prema unutra, da pokriju kockice margarina, te zamotati ostatak u puža. POnoviti postupak još jednom te ponovo razvaljati i narezati na kocke. Ukoliko se tijesto neda obrađivati jer se zagrijava, obavezno stavljati na zamrzavanje. Ne treba ga pretanko valjati jer će dio sa margarinom pucati a to nije cilj, cilj je dobiti listove.

Fila
paket "cherry" rajčica
2-3 žlice sojinih ljuskica
staklenka šparoga
povrtna kocka

Sojine ljuskice preliti sa malo vruće vode i povrtnom kockom te ostaviti da se napuhnu jedno 15 minuta. Dobro ocijediti. Cherry rajčice narezati na ploškice, te slagati na lisnato: red cherry rajčica, pa sojine ljuskice, pa šparoge. Peći 20 minuta na 200°C.

3 komentara:

Anonimno kaže...

Tak sam gladana ... ;-)

Anonimno kaže...

Ups! Gladna sam. :-)))

Anonimno kaže...

I kakvo je bilo kad se ispeklo?
;-) Ako se još sjećaš? :-)