subota, 6. srpnja 2013.

Kerob šnita

Kerob je rogač. A ja sam neinspirativna kad je riječ o nazivima kremastih kolača. Taj sam upravo izmislila i odličan je. Napokon sam otkrila vegansku osnovnu kremu za trpanje svega i svačega unutra a da nije puding iz vrećice. Rezultatom sam i više ngeo zadovoljna, kolač je odličan, kaloričan, sladak i kremast. Mljac

podloga
150gr brašna od pira
80gr rogača
90gr kristal šećera
1 burbon vanilin šećer
1/2 žličice praška za pecivo
1/2 žličice sode bikarbone
120ml biljnog mlijeka
1 žlica limuna
60ml vruće vode
60ml ulja od koštica grožđa

krema
200gr rižinog brašna
200gr šećera u prahu
175gr margarina
2 vanilin šećera
550ml biljnog mlijeka

glazura
6 redova čokolade za kuhanje
1cm margarina
1 žlica ulja

Sastojke za tijesto izmiješati zajedno, prvo suhe, pa mokre te prebaciti u pekač od 32cm i peći 20-25 minuta na 190°C. Izvaditi i ostaviti da se ohladi. Kremu skuhati na način da se mlijeko i margarin ugriju do vrenja te se polagano sipaju suhi sastojci uz neprekidno miješanje (odmah se zgušnjava). Preliti preko kolača i izravnati zadnjom stranom žlice do sjaja. Za glazuru odrezati od polovice margarina otprilike šnitu debljine 1 cm te ugrijati zajedno sa uljem i onda rastopiti čokoladu u tome dok se ne zasjaji. Preliti preko kreme i ostaviti da se stisne.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Probali. Odlično. Nekima i više od odličan! ;-)