petak, 7. lipnja 2013.

Slatke korejske palačinke (hotteok)

Činke punjene karamelom...i lješnjacima....ma morala sam ovo probati napraviti. Naravno u originalu idu dvije stvari koje u ovome nebude: kvasac kao prvo, te brašno ljepljive riže. Nije da nema za kupiti u lijepoj našoj al ja nemam. Odnosno ima ljepljive riže a onda se to samelje.I ne namjeravam kupiti. Bar ne za sad. Al imam brašno obične riže. Rižino brašno, ako već ide u recept, onda mora ići baš rižino brašno. Ono nema zamjene. Jer uopće ne upija ulje i kad se takva hrana prži, onda se ne dobije i litra ulja sa hranom, već fina korica izvana i to je to. Bacila sam se na recept u svojoj izvedbi i ono što sam dobila je...odlične krafne bez kvasa. Malo su zahtjevne kod izrade ali idu vrlo brzo. Nemogu ispasti tako tanke kao na originalu jer se tijesto trga (ako ću već probavat, morat ću probavat sa tijestom kod kojeg ću provo dobiti gluten a onda umiješati rižino brašno) i zato jer su deblje se šećer isto ne rastopi kao na slici, iako se otopi kad se počnu hladiti i onda su stvarno fine. Nije me recept bacio na koljena ali sam uspjela postići još jednu strukturu tijesta koja je vrlo slična krafnama - mekano i prozračno- i to bez kvasa. I nisu tako slatke kako se misli. Skoro da i nisu slatke...Ispalo mi je 6 debelih komada.

1 šalica rižinog brašna
1 šalica brašna od pira
1 žlica crnog sezama
1 žličica praška za pecivo
2 žličice smeđeg šećera
pola šalice mineralne vode
pola šalice kipuće vode
1 žlica ulja
jednokratne prozirne rukavice

Punjenje
1 šaka lješnjaka - samljeti
2/3 šalice smeđeg šećera
*ove količine se mogu slobodno prepoloviti jer je meni ostalo bar polovica

 Čitajući recept pokušala sam se prisjetiti kako da postignem strukturu potrebnu za ove palačinke ali se nisam mogla sjetiti ničeg korisnog pa sam improvizirala. Vruću vodu sam koristila kod kineskih palačinki i mislim da sam uspjela dobiti gumastu strukturu no ovaj put tu ide i rižino brašno i ništa nisam mogla predvidjeti. Jednokratne rukavice su se pokazale kao idealna stvar za obradu ljepljivog tijesta. Prvo se pomiješaju suhi sastojci, pa se u to doda vruća voda i ulje, kratko promiješa te se onda doda mineralna voda i tada se dobro dobro miješa. Tijesto mora biti nešto rijeđe od onog za kruh a opet dovoljno ljepljivo da se može žlicom uzimati i oblikovati kuglice. Meni je ispalo nekako vodeno pa sam dodala još malo brašna od pira i još sam miješala pa je ispalo dobro. Ugrije se ulje u tavi, stave se rukavice pod obavezno te se žlicom uzima tijesto, oblikuje u kuglicu te rastegne na dlanu i puni sa oko 2 žličice nadjeva te se rubovi oprezno zalijepe i lagano se spljošti kugla na dlanu te spusti u tavu. Treba biti oprezan jer tijesto puca i onda nadjev ide van. Peče se sa obje strane nekoliko minuta, dok ne poprime tamnu boju, i onda se vade na tanjur, bez papira (papir se lijepi na njih). I uživa u njima. Drugi puta ću puniti pekmezom od marelica.

Nema komentara: