četvrtak, 6. lipnja 2013.

Energetski sok Kris Carr


Na Kris Carr sam nedavno naletila i baš me zanimao njezin energetski sok koji ona pije svaki dan. Kombinacija okusa mi se jednostavno činila nespojiva no složila sam tu zelenu močvaru i hrabro probala.  I prvo mi je bilo čudno. Zatim fino. Onda neslano. Onda osvježavjuće. Lagano diže energiju. Uopće kasnije nisam bila umorna. Nije mi se spavalo cijelo popodne, kao da sam popila šalicu kave. I to raspoloženje me držalo sve do navečer. Sumnjam da bi mogla piti to svaki dan. Povremeno da, vikendom, umjesto kave.

1 krastavac salatar
3 stabljike celera
1 zelena jabuka
oko 250 gr zelenog zelja
sok jednog limuna
pola žličice đumbira u prahu

Usput da pokažem mojeg novog električnog ljubimca:
Krastavac oguliti i sve narezati na sitno te staviti u blender, dodati oko pola šalice vode (da blender može raditi) te izblendati zajedno.

Nema komentara: