ponedjeljak, 3. lipnja 2013.

Sir za pizzu bez sira

Opet eksperimentiram sa tapiokom. Ma Daiya, skužit ću te ja jednom. Napravila sam 3 vrste sira. Osnovni recept je onaj prvi za sir od tapioke, za koji mi ni dan danas nije jasno kako sam ga prokljuvila al eto, ima ga. U jedan sir sam stavila povrtnu kocku, da bude onako, ukusan. U drugi sam dodala par sastojaka koji se pojavljuju na sastavu sira od Daiye, a treći sam napravila od instant krumpira. Ako mogu ovdje to koristiti mogu i ja.Samo da mi je znati kako bi se to trebalo zvati. Sir od krumpira? Krumsir? Kir? Krumpirosir? Vjerojatno je okusa kao i majoneza od krumpira (di sam ljudi dobe takve "genijalne" ideje?). Ma kad se eksperimentira, nek se onda i fula tu i tam. Idemo sa receptima. Samo da napomenem: tapioka u sirovom stanju je otrovna i nesmije se jesti sam tak, bez pečenja od barem pola sata, pa ni ovi sirevi. Jako važno. Ni Daiya ne preporuča jesti njihove sireve za pizzu. Oni jestive sireve drukčije pripremaju. Ovo je samo za pizzu gdje se sir dodatno termički obradi pola sata na 250°C.

Sir sa začinima

2 žlice vrhom pune brašna od tapioke
1 žlica Oatly zobenog vrhnja
1 žlica ulja od kokosa
100 ml biljnog mlijeka
"jogurt" (3 žlice Oatly zobenog vrhnja + sok pola limuna)
1 povrtna kocka

Svi sastojci osim "jogurta" se izmiješaju, povrtna kocka se nadrobi unutra te se lagano zagrijava uz neprestano miješanje dok se smjesa ne rastopi, pretvori u ljepilo i počne odvajati od rubova. Tada se doda "jogurt" i dodatno miješa dok se sve dobro ne izmiješa i premjesti u zdjelicu da se hladi.


Sir od tapioke alla Daiya

Naravno, sad kad sam napravila sir mi je upalo u oči da sam zaboravila jedan sastojak - dodatno ulje. OMG. I još čitam i mislim si pa naravno da to ide. Nema veze, bit će drugi puta. Za sad ovakav. Primjetila sam poboljšanje u vidu ljepila, sir se rasteže puno tanje i puno dulje nego prije. Blizu sam pravoga recepta.

2 žlice vrhom pune brašna od tapioke
1 žlica Oatly zobenog vrhnja
1 žlica ulja od kokosa
100 ml vode
"jogurt" (3 žlice Oatly zobenog vrhnja + sok pola limuna)
prstohvat proteinskog praha konoplje
prstohvat praška za pecivo
1 kap glicerina
1 žličica aru praha

Sve osim "jogurta" se doda u posudu i polagano zagrijava dok se sve ne zgusne i lijepi. Tada se doda "jogurt" i miješa dok se sve ne poveže i prebaci u zdjelicu po mogužnosti u jednom potezu jer je izuzetno rastezljiv i ljepljiv.


Sir od krumpira. Krumpirosir.
Ok, dobro, instant krumpir i nije krumpirov škrob al je blizu. Doduše nema ista svojstva al dobro. Dok ne odem u Izrael po malo kumpirovog škroba, može proći.
2 žlice vrhom pune instant krumpira
1 žlica Oatly zobenog vrhnja
1 žlica ulja od kokosa
100 ml vode
"jogurt" (3 žlice Oatly zobenog vrhnja + sok pola limuna)

Prvo sve osim jogurta, onda jogurt, onda u posudicu. Mislim da je to samo jedan fini pire krumpir. Al bar se taj "sir" može rezati na kruh bez pečenja. Dok ne nabavim krumpirov škrob....

Nema komentara: