nedjelja, 3. ožujka 2013.

Prosene pogačice

Opet neznam odrediti koliko prosa ću pojesti. Zato mi je i ostalo prilično prosa od jučer. Odlučila sam napraviti pogačice od njega. Proso je uostalom vrlo zdrava namirnica. Zato sam uz pogačice i stavila nešto nezdravo, da se uskladi - pomfrit!. I chapati. Nek se nađe.

preostalo kuhano proso
1 povrtna kocka (pravilo je pola povrtne kocke na 1 litru)
papar, kajenski papar, 2 žličice tahinija, malo soka od limuna (ili drugi začini po izboru)
malo slanutkovog brašna
vruća voda

U deci vruće vode umutiti povrtnu kocku i malo tahinija, te preliti preko preostalog prosa da omekša. Dobro izmiješati vilicom, te žlicom uzimati smjesu i oblikovati kuglice, spljoštiti ih te uvaljati u slanutkovo brašno. Pržiti na malo ulja dok ne poprime zlatnu boju sa obje strane. Vremenski, koliko mi je trebalo za izradu 4 komada pogačica, toliko je onima u ulju trebalo da zazlate na jednoj strani. Pogačice prilično prskaju kod pečenja i vrlo su krhke pa je potreban oprez. Inače su vrlo fine a lagane. Limun je spriječio da se upije previše ulja. Ja sam poslužila uz pomfrit i chapati jer mi nije pasao nikakav umak....

Nema komentara: