nedjelja, 21. listopada 2012.

Zapečene sarmice od kelja

Ponukama odličnim gablecom na poslu - a to rijetko mogu reći - jer ovi od kojih naručujemo imaju očajno skuhanu vege hranu, odlučila sam isprobati sličan recept. Za gablec su bile sojine okruglice (bez jaja) u umaku od rajčice. Koliko sam vidjela, oni su napravili (savršeno okrugle) okruglice od sojinih ljuskica. Pošto sam otkrila polupotrošenu prastaru vrećicu sojinih ljuskica kojima je rok trajanja odavno prošao (jer su mi ljuskice tak niškoristi hrana), probala sam napraviti isto ali u kelju.

Listovi kelja - čim veći i čim zeleniji, žile odrezati van
sojine ljuskice
4-5 žlica bijele riže - skuhati
malo zobenog vrhnja
sir od tapioke
sol, papar, 2 žlice peršina

Skuhati rižu te iznad riže pariti listove kelja da omekšaju. Sojine ljuskice dobro nasoliti te namočiti u malo vode (tek toliko da budu pokrivene) te ocijediti od vode. Izmiješati rižu i soji i začine te time puniti listove kelja i umotati u sarmice. Poslagati u pekač, malo namazati zobenim vrhnjem, posoliti te staviti malo sira da se zapeče, Peći 20 minuta na 200. Meni je bilo fino s tim da kelj nisam gricnula, neznam zašto ali nekako je ispao žilav.

Nema komentara: