utorak, 9. listopada 2012.

Slane palačinke od konoplje sa salsom


Već dugo i dugo tražim dobar recept za potrošiti taj proteinski prah konoplje. Inače izuzetno zdrav, sa kompletnim proteinima i savršenim omjerom omega-3 i omega-6 masnih kiselina, no nemoš ga pojest da se ubiješ. I onda sam došla na ideju da modificiram recepte sa graškom i ovo je prvi od njih. Rezultat nije loš, no mislim da bi bio i bolji kad bi definirala što točno daje gorčinu (ja sumnjam na papriku) te dodala batat. Naime, u original ide mrkva i grašak, a ja mrkvu, koja je slatka ne koristim a batat koji sam vidla trenutno u dućanu je jad i bijeda, a baš nekako fali taj blago slatkasti okus. No, nema veze i ovako su prefine palačinkice, lagane i pjenaste u ustima, nepostojeće u želucu a opet tako zasitne da čovjek ne povjeruje. Ja sam za omjere koristila najmanje šalice koje imam i svejedno sam jedva pojela cijelu rundu, a od povrća nisam iskoristila ni polovicu.

Smjesa za palačinke:
1/2 šalice proteinskog praha konoplje
1/2 šalice rižinog brašna
1/2 šalice brašna od slanutka
1/2 žličice soli, 1/4 žličice kurkume (može i bez)
malo suncokretovog ulja za tijesto otprilike pola žlice
mineralna voda za povezivanje
malo suncokretovog ulja u šalici za nakapavanje (pogledati video)

Salsa:
sitno sjeckana zelena paprika (babura)
sitno sjeckana rajčica
naribani sir od tapioke
(sitno ribani batat - ja nisam)

sol

video o pripremi

Postupak:
Izmiješati sva brašna i začine, te dodati ulja i mineralne da se dobije srednje gusto tijesto. Nešto gušće od palačinki ali opet dovoljno rijetko da može curiti sa žlice. Izmiješati sastojke za salsu, posoliti te ostaviti blizu štednjaka. Pripremiti i malo ulja u šalici, te silikonski kist za nakapavanje po rubovima palačinke. Kome nije jasno kako se to radi, ima video sličnog recepta pa obavezno pogledati. Tavu zagrijati praznu na slaboj vatri te na sredinu staviti žlicu smjese za palačinke, na nepečeno tijesto dodati žličicu salse, te zatim nakapati ulje po rubovima palačinkice. Ostaviti par sekundi da cvrči, te okrenuti na drugi stranu, da se i povrće kratko zapeče. Izvaditi nakon par sekundi na tanjur i ponoviti postupak. Uživati u zdravlju. Vrlo su zasitne i nemože ih se puno pojesti.

Nema komentara: