četvrtak, 4. listopada 2012.

Špageti "carbonara"


Špageti carbonara, koje ja pamtim iz razdoblja kad sam jela sve, su špageti koji u sebi sjedinjuju okuse vrhnja, jaja, sira i špeka u tragovima. Doduše, ja sam većinom jela tu istu tjesteninu iz vrećice, pa ono, kajjazapravoznam ne? Ali dobro. Ta tjestenina je uglavom bila obložena kremastom gustom strukturom pretežno sirnog okusa. I kuhala se relativno dugo jer je po receptu išlo puno vode. Danas ništa od toga nesmijem a grozim se i pomisli da upotrijebim nešto od slijedećega :zamjena za jaja, zamjena za vrhnje, zamjena za sir, zamjena za špek (čista kemija uglavnom, ljudi, pa ko voli jesti kemikalije, samo naprijed, možete i nazdraviti Domestosom) i tako je taj okus otpao. Do nedavno. Upravo sam otkrila vrlo jednostavan način ponovnog uživanja u carbonari a kuha se minimalno.

špageti od durum pšenice no3
Alnatura streichcreme od začinskog bilja
sol

Skuhati špagete, te na njih dok su još vrući (dakle ne šokirati špagete, nikako), posoliti,  staviti žlicu-dvije kreme (namaza zapravo) i dobro izmiješati sa se sva tjestenina obloži. Uživati u odličnoj papici.Tko želi stvarno ići u krajnost neka pronađe recept za veganski sir od suncokreta. Ja nemam mikser pa se snalazim.

Nema komentara: