nedjelja, 27. listopada 2013.

Baba Ganoush


Malo istočnog duha neka zamiriše u ovu toplu jesen....A i naišla sam na patliđane. Oduvijek sam htjela ovo napraviti. Namaz od patliđana od kojeg je poznatiji jedino hummus (koji usput rečeno niš ne valja). I odmah sam naletila na velike probleme koji se zovu : puno se sastojaka od namirnica baca u smeće. A sa ovim cijenama povrća je to malčice preskupi sport....

3 patliđana
120gr tahinija (maslac od sezama)
1 cijeli češnjak
sok od 2 sočna limuna
2 žlice peršina
sol, papar
2 žličice ulja sa čilijem i aromom dima
žlica maslinovog ulja

Patliđane očistiti od zelenog vrha i prepoloviti. Staviti peći pola sata na 200°C. Ostaviti da se ohlade. Kad se ohlade, odrezati dio sa sjemenkama i kompletno baciti. Ostatak ogluliti od kože Teoretski bi baba ganoush trebao biti bez koštica no ja više neću prakticirati taj sport jer ga je šteta tak se razbacivati. Najveći dio je prepun koštica. Enivej. Ubaciti sve sastojke u blender. Dodati maslinovog ulja te malo vode po potrebi. Miksati u homogenu smjesu. Poslužiti na prepečenim šnitama kruha ili stiroporu od riže. Mljac. Okus je neobičan al je fini. Patliđan treba biti dobro pečen jer to daje aromu ganoushu. I dosta ga ostane u blenderu. Šteta, velika šteta. 

1 komentar:

baba uganula nogu kaže...

Odličan mi je ovaj namaz! :)
A gdje ima za kupiti tahini?