nedjelja, 5. svibnja 2013.

2 u 1, 3 na dan i 1 fail

Nije riječ o novom proizvodu, riječ je o količini kolača koje sam danas radila. Stvarno se hoću najesti kolača a dva od tri nisu količinski nego za pod zub. Radila sam jedan stari, jedan novi i jedan stari koji sam preobratila u novo ruho. Fail ću samo spomenuti a to je rice wrapper bez jaja. Neznam zašto sam zaista pomislila da je moguće napraviti rižine proljetne rolice samo uz pomoć rižinog brašna i vode. Mislim napravila sam al se trgalo, količinski nije odgovaralo mjerama recepta a slika uz recept nije bila od recepta već od profi fotografa prigodno nakeljena. Ma <333. Blago nama, imamo internet. Kao da pokušavam pronaći kvalitetu u jednom od domaćih lanaca dućana.

Kad smo već kod nepravilnosti pa da nastavimo sa novim receptom. Radila sam po receptu kojeg sam pobrala sa svajela.hr. Da se isproba i koliko vrijedi to što se vidi.

Helenini hrskavi keksići

Kako lijep naslov. Sastojci: badem, med, cimet...mmm...jel može bolje? Može. Al Helena očito nemože.  Jer da može onda bi objasnila kako se dobije 30 komada krekera od šalice bademovog brašna (100gr). Jedino ako su papir tanki i veličine akrilnog nokta. Ja sam dobila 9 komada veličine palca koji su se strgali pa je ispalo 18 komadića. Al sve skupa je količina ko 2 kriške kruha.

1 šalica mljevenih badema
1 žlica chia sjemenki
1 žlica sirupa od agave
1 žličica cimeta
1/2 žličice soli

1 žlica chia sjemenki se namoči u malo vode i ostavi da nabubri te se sve izmiješa sa ostalim sastojcima, rastegne na tanko tanko u majušnom majušnom pekaču za kruh i peče 10 minuta na 180°C, izvadi da se nareže te se i dalje peče na 180°C jedno 15-20 minuta dok ne porumene. Ok. Prvo o chia sjemenkama. One su zamjena za jaja isto kao i med. Samo zato jer nabubre u vodi i povežu se jedna sa drugom ne znači da je zamjena za jaja. Slab je to povezivač. Kad smo kod toga psyllium posije bolje vežu nego chia al valjda je trebalo nekako (skupo) prodati i taj proizvod. OK, slažem se da su chia sjemenke zdrave i zdravo je raznoliko jesti i one imaju puno omega kiselina i sve je to lijepo al kao zamjena za jaja - nisu. Mljeveni bademi su jako popularan sastojak novijih dijeta, kao bezglutensko pa bez škroba i zdravo i zdrave masnoće i opet je sve to jako lijepo ali. Badem je prepun masnoća. Jedenje bademovog brašna u toj koncentraciji također iritira crijeva jer je to kao da popijete žlicu ulja sa posijama. Nema tako zdravog ulja da je to 'zdravo' i poželjno i da dobro djeluje na probavu. Uglavnom znam kako je peći sa bademovim brašnom jer sam već radila sirovojelske kuglice od badema koje su usput avion prema ovome, al rezultat je poražavajući. Mislim ja sam tim punjenjem punila praline i nije bilo loše al kao keksi, ni kao krekeri jednostavno ne funkcioniraju. Jer su bezokusni. Tko voli bezokusnu hranu, samo naprijed, no onda ovaj blog koji sad čitate nije za vas. Bolje da se prijeđe na ukusnije stvari.


Muffini sa rogačem i malinama (carob raspberry muffins)

Ah..mmm...nakon onog prvog ovo je eksplozija okusa. Maline su mi ostale od faila sa rižinim rolicama jer sam baš naumila ih puniti sa malinama i onda zapeći. Pošto je to propalo nema druge nego ubaciti u muffine i to ovaj put sa rogačem jer mi je taj recept stvarno fenomenalan. Pa sam u njega ubacila maline i malo čokolade. I uspjela.

Umak od malina:
2 šake zamrznutih malina - odmrznuti
1 žlica šećera u prahu
Odmrznute maline zgnječiti vilicom i dodati šećer u prahu te dobro izmiješati

Umak od čokolade
2 rebra kuhinjske čokolade
2 žlice ulja od koštica grožda

Znači napraviti smjesu po receptu, te staviti oko pola žlice u kalup, napraviti rupu u srediti, staviti žličicu umaka od malina i pokriti sa još malo tijesta (koliko ide, bude se pokrilo u pečenju). Staviti peći 30 minuta na 180°C. Izvaditi te ostaviti da se malo ohlade i za to vrijeme pripremiti umak od čokolade. Staviti žličicu umaka na vrh muffina te ukrasiti prema želji.


Zadnji je recesijski kolač, klasika, fina, pirova pogača, ništa novo a okus vrhunski kao i uvijek.

Nema komentara: