četvrtak, 9. svibnja 2013.

Brzi gravče na tavče

Otkrila sam ovaj brzi recept koji nisam ipak napravila po receptu iz nekoliko razloga. Prvo nemam ni luka ni češnjaka doma a drugo po receptu ide ista količina graha kao i ulja što mi je previše. Ko još jede kolko graha tolko ulja u jednom obroku? Ne, hvala. Uglavnom kombinira makendonske namirnice pa sam zadovoljna.

1 velika konzerva bijelog graha
1/2 staklenke malidžana (ajvar od zelenih paprika) - meni ljuti
1 žličica crvene paprike, 1 žličica soli
2 žličice sjemenki lana
oko pola dcl ulja

Grah ocijediti te isprati pod mlazom vode. Staviti u pekač obložen papirom ili u mojem slučaju silikonskom podlogom za pečenje dodati pola staklenke malidžana te začine i dobro izmiješati u pekaču. Na vrhu posuti sa sjemenkama lana, malo zaliti sa uljem te peći na 180°C stupnjeva oko pola sata dok se ne stvori korica. Odlična stvar. Jako fino.

Nema komentara: