četvrtak, 21. veljače 2013.

Hajdina kaša sa batatom i celerom

Nekako se brusim na ovaj receptić koji mi je pao na pamet već danima. Ostalo mi je komadić batata i komad celera, pa sam došla na ideju da to naribam i pomiješam sa hajdinom kašom. I fino je. Mislila sam i kelja unutra malo i narezat jednu tofu kobasu (nek se nađe) al nisam stigla. Naime, ak sad ne objavim recept opet ga nebudem tko zna kako dugo. Zato je za sad bez kelja i base, al ko hoće nek slobodno doda, neće škoditi.

malo batata
malo glave celera
hajdina kaša
1 povrtna kocka, 2 žličice đumbira u prahu, 1 žličica papra,  1 žličica soli
1 žličica peršina (ja koristila smrznut peršin u kockama)
(kelj)
(tofu kobasa)

Batat i celer naribati. Hajdinu kašu skuhati u povrtnoj kocki te ocijediti. Na malo ulja prepržiti hajdinu kašu (kuhanu) sa celerom i batatom te začinima i peršinom na slaboj vatri, poklopljeno, oko 10ak minuta. Povremeno promiješati te poslužiti toplo.

Nema komentara: