subota, 9. veljače 2013.

Burger od konoplje

Neznam da li je glad majka svih invencija ili majka svih propasti u kuhinji. Em što sam bila gladna em što sam nešto nagledavala sastav McDonaldsovih burgera (da vidim koja je sve kemija unutra) i onda mi se jeo hamburger. I onda da ja sebi tak kasno iskemijam veganski hamburger? Nešto sam bila čitala o burgeru od konoplje pa rekoh, ajmo malo surfati. Vidim ide riža i obično sjemenke konoplje. I onda sam krenula kuhati rižu, nabacala ostale sastojke i spekla. I fino je. Rižburger sa prahom konoplje he he. Uglavnom ga jedem kao da hranu nisam 5 dana vidla. Što je dobro. Jer taj prah konoplje je vrlo zdrav.

Usput sam isprobala chia sjemenke. Chia sjemenke se u mnogim receptima koriste kao zamjena za jaje. Pogrešno. To nije zamjena za jaje. Iako se stvori gel od sjemenki, ne povezuje kao jaje i nema smisla ih tako koristiti.

  • kuhana riža...oko 2 šalice
  • 2 žlice proteinskog praha konoplje
  • 2 žlice koncentrata rajčice
  • 4 češnja češnjaka
  • 1 žličica đumbira u prahu, crnog papra
  • gel od 2 žličice chia sjemenki (može se izostaviti)
  • 1 žlica ili više brašna od prosa (to povezuje, to je jaje)
  • malo vode za povezivanje, po potrebi
Sve sastojke izmiješati, te oblikovati male burgere. Peći na indijski način. Stavljati burgere na vrući wok te zaliti sa malo ulja oko burgera. Nakon nekog vremena okrenuti i pržiti sa druge strane. Poslužiti na chapatiju sa koncentratom rajčice.

1 komentar:

Zrinka kaže...

To je ovak nekak? ;-)
p.s. htjela sam sliku ostaviti ali vele da ne smijem IMG stavljati...