ponedjeljak, 18. lipnja 2012.

Palačinke bez jaja od pira (pirove palačinke)

Neda mi se kuhati. Imam ideju, imamm sredstva (mam bacila 100kn a tek je ponedjeljak...) no neda mi se realizirati genijalno jelo. Zato su danas palačinke bez jaja opet na redu no ovaj put samo od pirovog brašna. Baš me zanimalo kakve će biti. I drukčije su nego od miješanog brašna - prvo, spekla sam ih puno tanje nego što to mogu sa kombinacijom i drugo vrlo su gipke, skoro kao i one sa jajima, samo lako pucaju. Šećer se mora dodati jer je mokro pirovo brašno ogavno. I moraju se dobro speći radi istog razloga. No dobra stvar je što aromu palačinkama daje suncokretovo ulje pa je to skoro isto. Meni je ispalo 4 palačinke.
  • šalica brašna od pira
  • mineralna voda (oko 1 dcl)
  • 2-3 žlice ulja
  • 2-3 žlice šećera

Sve izmiješati na rijetko, zagrijati malo ulja na najjače te peći palačinke prvo dok rubovi ne posmeđe a sredina se kompletno posuši, te onda okrenuti i peći još otprilike toliko. Vjerujte, ne želite probati polupečeno pirovo brašno.Namaz prema izboru. Moj je pekmez od marelica. :D.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Ja pročitala SIROVE palačinke ... pa si mislim kako ih onda sfrčeš ... valjda ih srčeš s tanjurića na slamkicu ... (;-))))

Stanka kaže...

Nisam ja sirovoman-ka. =).