ponedjeljak, 2. rujna 2013.

Paštašuta (pastasciutta)


Ma kako ja samo napredujem sa svojom On food and cooking pa nema mi ravne. Ni grbave. Dakle, paštašuta, prema gorenavedenojknjizi a ne prema Kako je počeo rat na mom otoku je način pripremanja tjestenine gdje se tvrda tjestenina (dakle talijanska od durum pšenice) "kuha" tako da se namače u vrućem umaku i ostaje al dente a ne raspada se od kuhanja u juhi ili pliva u umaku a niti se kuha zasebno pa se onda samo podgrije umakom. Tjestenina je porozna pa upija umak umjesto da je prekrivena njime. Dakle sistem je prvo napraviti umak, pa u njega ubaciti suhu tjesteninu da ona upije svu tekućinu i još uvijek ostane lagano tvrda. A ja sam to pripremila ovako.

2 paprike babure
3 rajčice (amerikanca)
1 tikvica
2 žlice peršina
šaka slatkih svježih feferona
začini: 2 žličice crnog papra, 2 žličice suhog ružmarina, 1 povrtna kocka, 2 lovorova lista, 2 žličice soli, pola žličice đumbira, (malo lemongrassa)
2 žlice (domaćeg) kečapa

Povrće očistiti i narezati te dinstati na malo ulja dok ne pusti vlastiti sok, dodati sve začine i pirjati jedno 10 minuta. Dodati suhu tjesteninu te po potrebi doliti vode, ukoliko ponestane i kratko prokuhati dok tjestenina omekša ali ne skuha te ostaviti da upije svu tekućinu. Za one koji se lože na ružmarin (kao ja) ovo je i prefino. Za one kojima je tehnika savladavanja al dente tehnike durum pšenice preteška uvijek postoje chow mein rezanci koji funkcioniraju na istom principu (iako je tehnika chow mein nešto drugo al o tom potom)

1 komentar:

Zrinka kaže...

Ovo bi svakako isprobala... ali da mi ti skuhaš! ;-)