utorak, 6. kolovoza 2013.

Pastirska pita


Najpopularnije britansko jelo. Iskreno nikad nisam vidjela što je posebno u pečenju mesa sa krumpirom na vrhu al dobro. Ovo nisam dugo radila jer mi nikako nije uspjevalo postići da se krumpir zapeče na vrhu nakon kuhanja sve dok nisam otkrila instant krumpir. I odjednom se uspije postići narančasta boja krumpira na vrhu u 20 minuta pečenja. Mala tajna a svi šute o tome. I naravno ka dpišem post, nemogu se sjetiti da li je zelena leća ona ista koja posmeđi od stajanja ili je obrnuto, no to je najčešća leća koju sam iskoristila i u ovom receptu. Inače ima crna i crvena te nešto rjeđa žuta leća. Okusom su znatno drukčije.

1 vrećica instant krumpira
1/2 vrećice sojine šunke
1 luk
1 šalica riže
1/2 šalice obične leće 
sol, papar
malo ulja sa chilijem i okusom dima

Sojina šunka se namoći u vrućoj vodi sa žličicom soli te se dobro ocijedi. Leća se stavi kuhati u slanu vodu te se kuha minimalno 10 minuta prije nego joj se doda riža i ostavi kuhati još 15 minuta. Ja sam ostavila rižu i leću da još stoje u vodi da riža dobro nabubri jer se kasnije peče pa se isuši. Sojinu šunku popržiti na luku, te dodati rižu i leći i kratko dinstati zajedno. Dodati malo crnog papra te soli prema potrebi. U kalup za kruh staviti papir za pečenje te složiti sloj mješavine soje, riže i leće. U posudu dodati instant krumpir, žličicu soli te malo ulja sa aromom dima i polagano dodavati vruće vode uz neprestano miješanje dok se ne dobije čvrsti krumpir pire. Dobro je malo počekati jer se pahuljice napuhuju i mogu upiti dosta vode. Namazati krumpir gore na smjesu šunke, ukrasiti vilicom te peći 30 minuta na 220°C dok krumpir ne pocrveni.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Čula sam i ja za tu "shepherd pie" ali nu u veganskoj verziji. ;-)