utorak, 9. kolovoza 2016.

Štrudla sa tikvom i "sirom" - slana


Ljetne tikve!!! Povrće godine. Posebno zato jer ih nije moguće kupiti u trgovačkim lancima već isključivo kod OPGa. Garantirano domaće uzgojeno u hrvatskom vrtu. Hrvatska ljetna tikva na hrvatskom stolu. Tak. Ostalo mi pola tikve od currya. Nisam vagala koliko je. Otrpilike nešto maneje od rukometne lopte. Recept je prilično uspješan, ja sam zadovoljna rezultatom.

pola ljetne tikve (oko 1-2 kg)
250g suncokretovih sjemenki
300g brašna od pira tip 550 + brašno za posipanje
150ml+2 žlice vode
1 žlica soka od limuna
1 žličica askorbinske kiseline
3 žličice soli
suncokretovo ulje
aroma vanilije
prašak za pecivo
šećer u prahu

Skuhati suncokretove sjemenke, ocjediti i ostaviti da se ohlade. Tikvu oguliti , očistiti od sjemenki i naribati. U brašno dodati žličicu šećera u prahu, žličicu soli, pola žličice praška za pecivo te izmiješati pjenjačom. Dodati žlicu soka od limuna, žlicu ulja, 150ml vode te izmiješati. Ako je presuho, dodavati žlicu po žlicu vode dok se ne dobije čvrsta masa. Miješati čvrsto minimalno 5 minuta te ostaviti da se tijesto odmori i formira gluten minimalno pola sata. Suncokretove sjemenke izblendati sa žličicom askorbinske kiseline te minimalno vode koliko je potrebno da se pretvore u smjesu. Meni je bilo potrebno nekoliko puta blednati i dodavati vodu te miješati sadržaj da se većina samelje. Neke sjemenke se nisu zblendale i tak sam ostavila.
Dodati ribanoj tikvi, dodati 2 žličice soli i izmiješati. Pobrašnti masni papir te dodati pola mase tijesta. Posuti ga sa malo brašna te razvući na čim tanje. Dodati pola smjese te zarolati uz pomoć masnog papira. Prebaciti u pekač. Meni je ispalo 2 štruce. Peći sat vremena na 180°C. Ostaviti da se ohladi.

Nema komentara: