četvrtak, 7. kolovoza 2014.

Savijača sa tikvom i makom

Domaće vučeno tijesto, domaće tikve i kupovni mak. Prava ljetna poslastica. Nikad nisam radila vučeno tijesto na toplome i mogu reći da  sve ono kaj se može pročitati na netu uopće nema smisla. Ja sam lijepo ovo zamijesila na ugodnih 27°C i tijesto se vuklo kao i da je stajalo na hladnome i neznam kaj sve ne. Samo je bitan dobar recept i da tijesto odstoji i to je to. Čak i bez mokre krpe. Vukla sam na masnom papiru. Što se konačnog rezultata tiče, nisam stavila vanilin u tijesto i to se odma osjeti. Onda nisam dovoljno tanko vukla pa je mjestimično to ispalo bezokusno. I puno je manje hrskavo nego kad sam zamatala u vlažnoj krpi. Radila sam dvije savijače, svaku sa 300gr brašna i to je za jednu osobu ipak malo previše he he.

Vučeno tijesto:
300gr brašna od pira
3 žlice ulja
1 žlica limunovog soka
150ml vode
(vanilin šećer)
(mrva soli)

Nadjev
1 ljetna tikva
(1 omanja tikvica)
250 gr maka
200 gr šećera
sok jednog limuna


Tikvu (i tikvicu) naribati i ostaviti da odstoji i pusti vodu. Izmiješati sastojke za tijesto te mjesiti barem 10 minuta te tada oblikovati štrucu, namazati sa uljem i ostaviti stajati nekoliko sati. Netom prije pečenja dobro ocijediti tikvu te izmiješati nadjev. Na masnom papiru razvuči tijesto do pucanja (lako ide)(lako i puca), namazati nadjevom i zarolati (ovo ide lakše na masnom papiru) te peći sat vremena na 160°C.


2 komentara:

Anonimno kaže...

Otac ti još naručuje ... ;-) meni nije ništa ostalo jer - sigurno si to za njega pekla ... :-D

Anonimno kaže...

tražila sam recept jer sam dobila tikvu i - našla tvoj! braaavoooo!
Zdenka