četvrtak, 7. kolovoza 2014.

Pužići sa marelicama

Sretan Uskrs!! Ha ha!!! Inspiracija je došla sa slike jedne od mojih najomiljenijih kuharica sa kolačima koju sam uživala listati dok sam bila mala ali nikad mi nije palo na pamet pogledati recept za sliku sa naslovnice. E upravo je ovaj vikend bio taj dan kad sam i pročitala taj recept i odmah mi se dopao. Marelice pečene u pudingu od vanilije te i sa nešto tijesta. Malo me razočaralo što je dizano jer je to jedina vrsta tijesta koju još nisam uspješno imitirala. Pa sam nešto izmislila.

250gr brašna od pira (12 vrhom punih žlica)
1 vanilin šećer
1 žlica pirea od jabuka
100ml ulja
2 žlice vode
mrva soli
1 žlica kristal šećera
malo pimenta, malo cimeta

12 marelica iz kompota - čim manjih

2 Alpro soja pudinga od vanilije

12 papirnatih kalupa za mafine + silikonski kalup za mafine

Izmiješati sastojke za tijesto. Poslagati papirnate kalupe u silikonske te u svaki kalup dodati 1 žlicu tijesta. Prvo sam probala složiti tijesto unutar kalupa sa tučkom od mužara pa sam kasnije odustala jer nema smisla. Lijepo se svaku papirnati kalup uzme u ruku (sa tijestom) i prstima se po kalupu ravnomjerno rasporedi tijesto što tanje (kalup će se rascvasti) te se silom strpa natrag u silikonski oblik. U svaki se stavi 1-2 žličice pudinga od vanilije (ovisno koliko velika marelica ide unutra - za veće ide više pudinga). Silom ugurati marelice koje su veće od kalupa unutra. Oblizati prste. Dodati još pudinga okolo-naokolo ukoliko je potrebno. Peći 40 minuta na 180°C.


Nema komentara: