nedjelja, 3. studenoga 2013.

Mačji drekeci


Halloweek 7


Mačji drekeci nisu moj originalan izum al recept jest. Jer nikako nisam mogla naići na recept oko kojega bi se ljudi složili da je fini pa sam ja doslovce po svojemu izmiješala par sastojaka i spekla. I prilično su jestivi a izgledom su ispali savršeni, baš kako sam si ih i zamislila.

2 šalice brašna od pira
1 šalica šećera u prahu
pola konzerve kokosovog mlijeka (voda + malo vrhnja)
2 žlice kakaa u prahu (s vrhom)
2 žlice kokosovog brašna
1/3 šalice biljnog mlijeka

Sve sastojke dobro rukom izmiješati u ljepljivu smjesu. Od smjese uzimati kuglice i baciti u zdjelicu sa malo brašna, dobro uvaljati te rukama oblikovati trake koje je onda potrebno pažljivo spuštati na masni papir (da se smotaju kao drekeci) i peći 15 minuta na 180°C. Ponuditi uvaljano u zobene pahuljice (kao zamjenu za piljevinu)

1 komentar:

Anonimno kaže...

Dobro pa kaj je ovo .... ništa novog već mjesec dana. :-) Ajd, opiši nam šta si pekla za Badnjak. Plizzzzz ... zzzz (baš mi se spava) ;-)