nedjelja, 11. siječnja 2015.

Krašotice




Sretna nova godina, nadam se i ova divna i puna novih jela. Ove godine se mislim držati  plana - svaki mjesec recepti jedne države, štto će nadam se dovesti do većeg izbora jela koje mogu pripremiti a da nisam ni znala za njih. Al za početak mam da se pofalim kak su mi ukrali sliku što sam nedavno otkrila:
http://zgexpress.net/degustacija-kolaca-dunavski-valovi-na-veganski-nacin/

Naravno da je moja slika, ko još ima te tanjure sa oblicima ribe utisnutima u njih (ak netko ima mam javite, jako mi se sviđaju al nema za kupit)

http://veganskirecepti.blogspot.com/2013/01/dunavski-valovi.html

Nek se zna.

Dakle slijedeće što slijedi je recept. Ovaj mjesec bi trebao biti mjesec japanskih recepata no ovaj receptić je uletio sam tak pa neka ga. Odmah da napomenem. Po internetu se šire recepti koji se zovu krašuljci i krašotice, isti recepti po dva različita imena a riječ je o običnim američkim chocolate chip cookies koji oni rade već stoljeće sa čokoladnim kapljicama i ništa posebno. Krašotice su pak kolačići punjeni čokoladnom kremom. Ko ne vjeruje evo i slike:
 




Dakle

Krašotice. Kako do njih. Lako! Potrebne su dvije smjese i malo truda. Meni je ispalo 16 krašotica sve zajedno.

Tijesto:
300gr brašna od pira
2 žlice ulja
1 žlica limunovog soka
150ml hladne do mlake vode
1 vanilin šećer
(bilo bi dobro i malo običnog šećera ubaciti al ja nisam)

Čokoladno punjenje:
čokoladni namaz po izboru
kakao prah

Od sastojaka za tijesto umijesiti čvrsto tijesto i ostaviti da se formira gluten. Čokoladni namaz ostaviti na hladnome da se jako stisne. U jednu zdjelicu staviti malo brašna a u drugu malo kakao praha. Uz pomoć malih žlica za kavu oblikovati 16 čokoladnih kuglica te svaku uvaljati u kakao prah i ostaviti sa strane. Uz pomoć velikih žlica za juhu oblikovati kuglice od tijesta, uvaljati ih u brašno, palcem utisnuti rupu, ubaciti kuglicu te uz pomoć kista i vode dobro zalijepiti rubove te odmah slagati na masni papir. Peći 15-20 minuta na 180°C.

Nema komentara: